۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است

اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است

سمنان- رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است، گفت: قدس شریف آرمان همه مسلمانان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس سمنان و در سخنرانی به میزبانی مصلای این شهر با طرح این پرسش که ما چرا از فلسطین حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است.

وی با بیان اینکه قدس آرمان الهی مسلمانان است، افزود: ما وظیفه حمایت از فلسطین را داریم و اگر بر این عقیده نبودیم مشخص نیست چه اتفاقاتی در منطقه رخ می‌داد زیرا دشمنان در دو بعد برای منطقه و کشورمان نقشه کشیده بودند نخست راهبرد فرهنگی آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی در راستای ایجاد اسلام سکولار بود و دوم راهبرد نظامی غرب که راه‌اندازی جنگ‌ها در خاور میانه مثل غزه، ۳۳ روزه لبنان، افغانستان، عراق و… بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ولایت فقیه و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی است که توانسته در پس این تهدیدات انقلاب اسلامی ایران را حفظ کند، ابراز کرد: در ۲۰۰ سال اخیر همیشه ایران در تجاوزها تجزیه شده و گوشه‌ای از آن کم شده است اما به برکت انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار داریم.

سعیدی شاهرودی با بیان اینکه دشمنان برای مسلمانان برنامه راهبردی طولانی مدتی دارند، تاکید کرد: در واقع جریان‌هایی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند که اگر نبود، کار این رژیم جعلی خیلی زودتر مشخص می‌شد نخستین گروه پشتیبان اسرائیل جریان سرمایه داران هستند همچنین جنگ‌سالاران و سیاست‌مداران با قدرت و پول از این رژیم حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این گروه‌ها با ایجاد فرقه‌هایی مانند مسیحیت صهیونیستی، مسیحیت یهودی و تفکر سیاسی نو محافطه‌کاران یا همان دیدگاه‌های تندرو سعی دارند تا خاور میانه بزرگ را اجرا کرده و بر تمام غرب آسیا سلطه داشته باشند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه گروهی فریب خورده می‌گویند که ما چرا باید از جنبش‌های رهایی بخش فلسطینی حمایت کنیم، ابراز کرد: اگر جمهوری اسلامی امروز از فلسطین حمایت و در برابر رژیم صهیونیستی هزینه می‌کند، به دلیل حراست از امینت ملی و استقلال کشور است.

سعیدی شاهرودی با بیان اینکه این جهاد تبیین است که باید مسائل را برای جوانان بیان کرد تا واقعیت‌ها را بدانند، گفت: عقل حکم می‌کند که برای ایجاد امنیت در کشور، مرزهای خود را به عقب ببریم و دشمن را از اطراف خود دور کنیم و لذا باید محور مقاومت را داشته باشیم اما گروهی فریب خورده این مسائل را درک نمی‌کنند.

کد خبر 5478697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha