۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳

سرپرست فرمانداری دزپارت:

روز «قدس» همبستگی اسلامی را تقویت می‌کند

روز «قدس» همبستگی اسلامی را تقویت می‌کند

دزپارت- سرپرست فرمانداری شهرستان دزپارت گفت: روز قدس موجب قوت قلب و افزایش روحیه مردم مظلوم فلسطین می‌شود و همبستگی اسلامی را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رحمانی ظهر امروز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در مرکز شهرستان دزپارت با حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم این شهرستان برگزار شد و بار دیگر مردم به دشمنان اسلام ثابت کردند که تا آخر حامی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل شرایط کرونایی به صورت حرکت خودروها و موتورسواران برگزار می‌شد، افزود: امسال با کاهش شدت بیماری کرونا با حضور اقشار مردم روزه دار راهپیمایی روز جهانی قدس پررنگ‌تر شد.

رحمانی بیان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده و این روز فرصتی ارزشمند برای به نمایش گذاشتن وحدت یکپارچه و عظمت اسلام و انقلاب است و فریادهای ضد استکباری مسلمانان جهان در روز قدس موجب قوت قلب و افزایش روحیه مردم مظلوم فلسطین می‌شود و همبستگی اسلامی را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال جاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه دار شهرستان دزپارت برگزار شد.

در این مراسم مردم شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و… را سر دادند، همچنین قرائت قطعنامه و اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان در این راهپیمایی انجام شد.

کد خبر 5478711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha