۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران:

۲۹۰ هزار بسته معیشتی در مازندران توزیع شده است

 ۲۹۰ هزار بسته معیشتی در مازندران توزیع شده است

ساری- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران گفت: از شروع کرونا تاکنون ۲۹۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۱ میلیارد تومان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا هادیان ظهر شنبه در رزمایش همدلی و احسان و آزادی ۱۳ زندانی نیازمند در استان با اظهار اینکه با مشارکت خیران در ۷۰ روستا مدرسه احداث شد، افزود: همچنین در ۱۴۰ روستا با مشارکت خیران و هیئت امنا در ساخت مساجد مشارکت شده است.

وی افزود: در ۸۰ روستا طرح‌های خدمات زیربنایی نظیر آبرسانی، ساخت خانه عالم، راه روستایی و غیره اجرایی شد و ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی از دیگر تلاش‌های این بنیاد بوده است.

وی گفت: ۶۴۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان احداث شد و اجرای این طرح ادامه دارد.

هادیان توزیع جهیزیه، بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر را از دیگر خدمات بنیاد احسان ذکر کرد و گفت: ۲۹۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا تاکنون در استان بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران یادآور شد: ارزش بسته‌های معیشjی ۶۱ میلیارد تومان ابوده است و توزیع ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر، درمان ۱۴۸ کودک ناشنوا، حمایت از هزار و ۱۰۰ بیمار سرطانی و هزار و ۸۰۰ زوج نابارور از جمله خدمات بوده است.

وی گفت: ۱۳ زندانی با حمایت دستگاه‌های مختلف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از زندان آزاد شدند.

کد خبر 5479516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha