۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷

شهردار تهران مطرح کرد؛

مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای تکریم کارگران به کار گرفته است

مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای تکریم کارگران به کار گرفته است

زاکانی گفت:مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای اعطای خدمت شایسته به کارگران به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ضمن عرض تبریک به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: همگی ما از طریق خدمت به خلق به مقام بالا می‌رسیم.

وی ادامه داد: اگر کسی کار و کوشش مخلصانه داشته باشد خداوند به او اجر می‌دهد.

زاکانی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای کمک به کارگران شهرداری گفت: تاکید جدی داشته‌ایم و گفته‌ایم که تکریم تمامی پرسنل برای ما از اهیمت بسزایی برخورد دار است و از مدیر و معاون تا کارمند و کارگر برای ما یکی هستند.

شهردار تهران بیان کرد: باید نگاهی جدی به کارگران داشت و باید ثبات نسبتاً خوبی را برای کارگران فراهم کنیم و بر همین اساس تلاش شد تا کل ظرفیت کارگران را احصا کرده و برای آنها برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: باید کاری کنیم تا حق و حقوق کارگران به درستی داده شود در همین راستا قرار شد تا پیمانکارانی که فعالیت مناسبی دارند تشویق شوند و پیمانکارانی که خلافی انجام می‌دهند جریمه شوند.

زاکانی با اشاره به‌میزان حق و حقوق کارگران گفت: بنده به همکاران خود در دولت هم گفتم که میزان حق و حقوق بصورت پله کانی پرداخت شود.

شهردار ادامه داد: ارائه خدمت به کارگران وظیفه شهرداری تهران است و باید سیستمی را ایجاد کنیم تا خدمتگزار کارگران باشیم مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای اعطای خدمت شایسته به کارگران به کار گرفته است.

وی با اشاره به موضوع آبگرفتگی تهران گفت: به همت کارگران و تلاشی که آنها از خود به نمایش گذاشتند سال گذشته در ۱۲۳ ناحیه تهران تنها یک ناحیه برای لحظاتی دچار بحران شد.

زاکانی تصریح کرد: برخی بر این باور بودند که با برف و باران شهر تهران دچار اخلال و مشکل شود اما دیدیم که با تلاش شما این اتفاقات رخ نداد.

شهردار تهران تصریح کرد: امیدواریم که به کمک شما کارگران شهر رنگ و بوی خوشی به خود بگیرد و ما به ازای آن نیز ما در شهرداری تهران بتوانیم خدمتگزار شما کارگران باشیم.

کد خبر 5479798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha