۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹

یحیی سنوار:

رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

رئیس دفتر سیاسی حماس در نوازغزه، امروز در نشستی در جمع نخبگان سیاسی فلسطینی تاکید کرد: عملیات‌های قهرمانانه اخیر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوازغزه، امروز در نشستی در جمع نخبگان سیاسی فلسطینی تاکید کرد: عملیات‌های قهرمانانه اخیر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است.

وی با اشاره به رشادت‌های اهالی قدس در دفاع از مسجدالاقصی تاکید کرد: ملت فلسطین با ایستادگی خود از تمامی اختلافات گذر کرده و وحدت را معنا کردند.

سنوار همچنین از جمهوری اسلامی ایران به طور ویژه به دلیل حمایت از مساله فلسطین قدردانی کرد و گفت: من از رهبر انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و دیگر مسئولان ایران اسلامی به دلیل استمرار حمایت ها از قدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری پرشور و خروش روز جهانی قدس در کشورهای اسلامی، افزود: امت اسلامی در هر بزنگاه مهم و تقابل واقعی، گوهر ناب خود را نمایان می‌کند و می‌درخشد.

سنوار تاکید کرد: در ماه مه سال گذشته در زمان تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی تصمیم به آغاز عملیات سیف القدس گرفتیم و ثابت کردیم که مسجدالاقصی تنها نیست. ملت فلسطین و امت اسلامی نیز نشان دادند که در صورت تجاوز علیه مسجدالاقصی ساکت نمی‌نشینند.

وی افزود: طرحی که رژیم صهیونیستی برای زدن سرِ مقاومت در غزه طراحی کرد، به طور کلی از بین رفته است.

سنوار تاکید کرد: شعله‌های عملیات سیف القدس هنوز زبانه می‌کشد و تا زمان تحقق آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فروکش نخواهد کرد.

وی افزود: من به همه جهان و به ویژه سران صهیونیست می‌گویم که تجاوز نظامیان صهیونیست علیه مسجدالاقصی ممنوع است و نباید تکرار شود.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تاکید کرد: دشمن صهیونیست می خواهد که نبرد را وارد فاز نبرد دینی کند و ما برای این چالش به طور کامل آمادگی داریم.

وی افزود: اگر رژیم اشغالگر تجاوزات خود علیه مسجدالاقصی را متوقف نکند، مردم غزه باید برای نبرد بزرگی آماده شوند. در شرایط کنونی خطر بزرگی مسجدالاقصی را تهدید می کند و امت اسلامی باید برای دفاع از قدس آمادگی داشته باشد.

سنوار تاکید کرد: ما هرگز اجازه تکرار رخدادهای حرم ابراهیمی در مسجدالاقصی را نمی دهیم. دست اندازی علیه قدس به معنای جنگ منطقه ای دینی است و ما در اتخاذ تصمیم برای دفاع از مسجدالاقصی هرگز لحظه‌ای تردید به دل راه نمی‎‌دهیم.

کد خبر 5479802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha