۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۵۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ورامین:

تمهیدات ترافیکی برگزاری نماز عید سعید فطر در ورامین اعلام شد

تمهیدات ترافیکی برگزاری نماز عید سعید فطر در ورامین اعلام شد

ورامین- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ورامین از اجرای تمهیدات ترافیکی برای برگزاری نماز عید سعید فطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید ایمانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای تمهیدات ترافیکی برای روز عید فطر در ورامین خبر داد و اظهار داشت: آئین معنوی نماز عید سعید فطر در ورامین از ابتدایی میدان مسجد جامع و خیابان بهشتی تا میدان مادر (میدان مسجد جامع، بلوار همت در هر دو لاین)، خیر آباد از ابتدایی خیابان زواره تا بوستان ۱۴ در سطح خیابان اقامه خواهد شد و به همین خاطر ممنوعیت تردد در خیابان‌های اطراف اعمال می‌شود.

ایمانی با بیان اینکه مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مسجد جامع، خیر آباد و اماکنی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود پوشش ترافیکی خواهند داد گفت: از ساعت ۴ بامداد روز سه شنبه تا پایان مراسم ممنوعیت ترافیکی را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ورامین با تاکید بر اینکه توقف هرگونه وسیله نقلیه در ساعت‌های اعلام شده در مکان‌های مشخص جهت برگزاری نماز عید سعید فطر ممنوع است عنوان داشت: به همه شهروندان عزیز و مردم اعلام می‌کنیم در صورت توقف وسایل نقلیه توسط یدک کش به محل دیگری منتقل خواهد شد.

وی بیان داشت: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر خواهد بود.

کد خبر 5480845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha