۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۵۵

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مشارکت عملی در جهاد تبیین وظیفه همگانی است

مشارکت عملی در جهاد تبیین وظیفه همگانی است

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید در راستای عملی کردن اهداف جهاد تبیین در جامعه تلاش کنیم و این مهم را وظیفه ای همگانی بدانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در سخنرانی نماز عید فطر مردم سنندج در حسینیه این شهر اظهار کرد: امیدواریم طاعات و عبادات همه مسلمانان در این ماه مبارک قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

وی افزود: از مردم کردستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر داریم چرا که با وجود همه گیری کرونا و با زبان روزه مشارکتی گسترده در این راهپیمایی داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: خداوند متعال در سوره نحل خطاب به پیامبر (ص) امر کردند که ما قرآن را برای شما نازل کردیم تا متذکر شوید و در آیات آن تعقل کنید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: متأسفانه تاکنون به این مهم به صورت شکلی پرداخته شده است و حتی کسانی داریم که شعار گام دوم انقلاب را می‌زنند اما تا حالا یک بار هم بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه نکردند.

وی افزود: جهاد تبیین لقلقه زبان نباشد و باید به صورت عملی آن را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: در عرصه جهاد تبیین باید اشخاص اطراف خود را وادار به تفکر کنیم و این مهم را از خانواده خویش شروع کنیم.

وی افزود: تبیین اقتصاد مقاومتی، پیشرفت‌های علمی، ارتباط با قدس، استکبارستیزی، سبک زندگی اسلامی از جمله مواردی است که باید پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: فرهنگ در جمهوری اسلامی تبیین شود و در سال جاری امور دانش بنیان را تبیین، تعریف و تقویت کنیم.

کد خبر 5481518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha