۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹

فرماندار دماوند:

نان سنتی در دماوند هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت

نان سنتی در دماوند هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به اینکه قیمت نان فانتزی در شهرستان رقابتی است، گفت: نان سنتی در دماوند هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهر خانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران هر گونه خبر مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی در دماوند را تکذیب کرد و گفت: قیمت گذاری نان فانتزی رقابتی است. رضا طاهرخانی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچ گونه افزایشی در شهرستان نداشته است، افزود: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و وجود دارد، تکذیب می‌شود.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه هرگونه افزایش قیمت نان سنتی توسط نانوایان تخلف است، افزود: همشهریان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی گویای ۱۲۴ تخلفات صورت‌گرفته در این خصوص را گزارش نمایند که سریعاً از طریق بازرسین بررسی و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

طاهرخانی با اشاره به قیمت نان‌های فانتزی در شهرستان افزود: از ابتدای اردیبهشت به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی به قیمت آزاد به نانوایان ارائه شد، قیمت آن در شهرستان رقابتی می‌باشد و شامل قیمت گذاری نیست.

وی در ادامه عنوان داشت: قیمت گذاری نان‌های فانتزی و حجیم رقابتی است، زیرا آرد آنها آزاد است.

فرماندار دماوند در پایان با اشاره به تشدید نظارت‌ها در سطح شهرستان دماوند از واحدهای صنفی افزود: بازرسان در سطح شهرستان در تمامی روزهای هفته فعال هستند و با واحدهای نانوایی متخلف به طور قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 5481942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha