۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶

به مناسبت روز شیراز؛

برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن در شیراز/ «دویدن برای بمو»

برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن در شیراز/ «دویدن برای بمو»

شیراز - رئیس هیات دومیدانی فارس گفت: ۳۵۰ دونده فردا به مناسبت روز شیراز در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله نجمی افزود: شعار این رقابت‌ها «دویدن برای بمو» و با هدف آگاهی بخشی، حفظ و نگهداری محیط زیست به ویژه منطقه محافظت شده بمو در کلان شهر شیراز است.

وی افزود: مسابقه آقایان به مسافت ۲۱ کیلومتر، ساعت ۷ صبح فردا جمعه شانزدهم اردیبهشت از آرامگاه حافظیه آغاز خواهد شد و دوندگان به سمت بلوار چمران و در نهایت بلوار حافظیه می‌روند.

رئیس هیأت دو و میدانی فارس با اعلام مسیر مسابقه بانوان نیز گفت: رقابت بانوان نیز از ساعت ۱۷ فردا از دامنه بام سبز شیراز آغاز می‌شود و دوندگان با پیمودن مسافت ۱۰ کیلومتری، در زیباشهر به خط پایان می‌رسند.

نجمی اظهار داشت: ثبت نام این رقابت‌ها که از پارسال آغاز شد، تا انتهای فروردین ماه امسال در وبسایت دو زبانه فارسی و لاتین ادامه داشت و دوندگانی از کشورهای دنیا در این رقابت با دوندگان کشورمان به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: رقابت‌های دو بین المللی شیراز در صورت ثبت در تقویم فدراسیون دو و میدانی و تصویب در شورای عالی ورزش استان فارس، همه ساله در هفته شیراز شهر شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5482624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha