۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳

فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد؛

استقرار ۹۰تیم گشتی در جاده‌های کرمانشاه درسالروز عملیات بازی دراز

استقرار ۹۰تیم گشتی در جاده‌های کرمانشاه درسالروز عملیات بازی دراز

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۹۰تیم گشتی در راستای برخورد با تخلفات رانندگی و ارائه خدمات ترافیکی در سالروز عملیات بازی دراز در جاده های کرمانشاه مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ۲ سال وقفه به خاطر شرایط کرونایی خوشبختانه شرایط برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، یادواره شهید شیرودی و همچنین اعزام کاروان‌های راهیان نور فراهم شده است که باید از خداوند متعال شاکر و سپاسگزار باشیم.

وی ادامه داد: کرمانشاه در دوران دفاع مقدس یکی از استان‌های درگیر در جنگ تحمیلی بود و طی سالیان اخیر نیز همواره یکی از مقاصد اصلی کاروان‌های راهیان نور بوده و همه ساله افراد زیادی از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی و جنگی کرمانشاه بازدید کرده اند.

جاویدان تصریح کرد: در همین راستا همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی نیز همواره پای کار بوده اند تا با برقراری نظم و امنیت فیزیکی و ترافیکی، شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و حضور کاروان‌های راهیان نور و همچنین افراد صعود کننده به ارتفاعات بازی دراز فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر استقرار مأموران انتظامی در طول مسیر صعود و همچنین محل برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، مأموران پلیس راه استان نیز به منظور تسهیل در تردد کاروان‌های راهیان نور اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تردد کلیه کامیون‌ها، کشنده‌ها، کامیونت‌ها و همچنین کشنده‌های ترانزیتی به صورت رفت و برگشت از مسیر اسلام آباد- کرندغرب- سرپل ذهاب- قصرشیرین و بلعکس از بامداد روز جمعه ۱۶ اردیبهشت تا پایان این روز ممنوع است.

جاویدان با بیان اینکه در این روز مسیر جایگزین محور اسلام آباد- قلاجه- گیلانغرب- قصرشیرین و بلعکس تعیین شده که رانندگان این گروه از وسایل نقلیه موظف به تردد از این مسیر هستند، خاطرنشان کرد: برای روان سازی ترافیک و پیشگیری از سوانح نیز ۹۰ تیم گشتی در جاده‌های استان حضور داشته و علاوه بر برخورد با تخلفات رانندگی، خدمات ترافیکی مورد نیاز شهروندان را ارائه خواهند کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با دعوت از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه برای شرکت در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، تصریح کرد: در این مراسم باشکوه بیش از یک هزار نفر از کارکنان و بازنشستگان انتظامی استان به همراه خانواده‌های خود در کنار اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا شرکت خواهند کرد تا در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان این عملیات مهم سهیم باشند.

وی گفت: در طول مسیر منتهی به محل برپایی مراسم نیز با نصب بنرهایی، اطلاع رسانی لازم در خصوص چگونگی نحوه برگزاری و محل مراسم صورت گرفته است تا علاقه مندان به شرکت در این برنامه ارزشمند معنوی اطلاعات لازم را کسب کنند.

جاویدان بار دیگر از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز و یادواره شهید شیرودی که پنجشنبه شب در جوار حرم مطهر احمدبن اسحاق و همچنین صعود به ارتفاعات بازی دراز که صبح جمعه در سرپل ذهاب برگزار می‌شود، خبر داد و گفت: نیروهای مسلح استان اعم از انتظامی، سپاه و ارتش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی در هماهنگی کامل به سر می‌برند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و ارزشمندی باعث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنا شدن نسل جوان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس شود.

کد خبر 5482656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha