۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان:

زمینه آزادی ۵۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان مهیا شد

زمینه آزادی ۵۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان مهیا شد

سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان از مهیا شدن زمینه آزادی ۵۵ زندانی جرایم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: در این راستا خیران مهدی‌شهری بیشترین نقش را ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید کهربایی غروب پنج‌شنبه در جشن گلریزان کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد با حضور جمعی از خیران در زندان مرکزی سمنان ضمن بیان اینکه خیران استان سمنان همواره در همه امور دستگیر نیازمندان و یاریگر محرومان بوده و هستند، ابراز داشت: باوجود همین خیران امروز زمینه آزادی ۵۵ زندانی جرایم غیر عمد استان سمنان مهیا شد ه است.

وی ضمن بیان اینکه خیران و نیکوکاران مهدی‌شهری در این بین بیشترین سهم را در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ایفا کردند، افزود: نیکوکاران مهدی‌شهری با هدیه چهار میلیارد تومانی کوشیدند تا این زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگردند و از بروز آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌های آن‌ها جلوگیری شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان بابیان اینکه در ابتدا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۳۵ نفر جمع‌آوری‌شده بود، ابراز داشت: به برکت همت بزرگ خیران با جمع‌آوری ۵۶۰ میلیون تومان دیگر ۱۸ زندانی دیگر نیز از بند آزاد شدند.

کهربایی بابیان اینکه خیران استان سمنان از هیچ تلاشی برای کمک به هموطنان خود کوتاهی نمی‌کنند، تصریح کرد: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در گل‌ریزان مجازی ماه رمضان توسط نیکوکاران استان سمنان برای آزادی زندانیان جمع‌آوری‌شده است.

وی بابیان اینکه در زندان‌های استان سمنان دیگر زندانی جرایم غیر عمدی با مبلغ کمتر از ۸۰ میلیون تومان وجود ندارد، افزود: امیدواریم خیران بتوانند با فراهم کردن شرایط اشتغال برای زندانیان آزادشده جرایم غیر عمد بتوانند سهم مهمی را در گرم نگه‌داشتن کانون خانواده ایفا کنند.

کد خبر 5482712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha