۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

استاندار سمنان:

گروه های جهادی بازوان توسعه هستند/ ترویج روحیه ایثار و شهادت

گروه های جهادی بازوان توسعه هستند/ ترویج روحیه ایثار و شهادت

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه گروه‌های جهادی بازوان توسعه هستند، گفت: این گروه‌ها اقدامات خود را به موقع و با کیفیت زیاد به انجام می‌رسانند لذاکمک حال خوبی برای توسعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در همایش بزرگ جهاد گران فاطمی استان سمنان به میزبانی گلزار شهدای گمنام شاهرود با بیان اینکه خوشبختانه کشور ما به لطف همراهی و پشتیبانی مردم دارای امنیت پایدار است.، ابراز کرد: امروز بالاترین نعمت برای کشور ما نعمت ولایت و امنیت است.‌

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار مؤثر و بزرگی را به انجام رسانده‌اند، تاکید داشت: گروه‌های جهادی بازوان توسعه هستند و از سوی دیگر ترویج روحیه ایثار و شهادت را سبب می‌شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه گروه‌های جهادی و عملکردشان نشان داده است که هر جا که روحیه ایثار و شهادت و روحیه بسیجی حاکم باشد، موفق خواهیم بود و این ویژگی بزرگ جهادگران محسوب می‌شود، بیان داشت: گروه‌های جهادی اقدامات خود را به موقع و با کیفیت زیاد به انجام می‌رسانند.

هاشمی همچنین با اشاره به تقدیم سه هزار شهید دفاع مقدس در استان سمنان و مجاهدت‌های فراوان در سراسر تاریخ انقلاب اسلامی، ابراز کرد: مردم استان سمنان از ابتدای دوران انقلاب در ماجرای گنبد و شهدای این رویداد و همچنین با حضور در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عملیات مرصاد جانفشانی کردند.

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال حفظ اعتماد مردم به مثابه سرمایه نظام هستیم و اقدامات بسیج در این زمینه مؤثر است، ابراز داشت: این امر در همراهی بین کار و تلاش برای مردم محقق خواهد شد.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و شاهد توسعه خوب اقتصادی هستیم، بیان کرد: امروز به برکت سفر ریاست محترم جمهور، استان سمنان به یک‌کارگاه عمرانی تبدیل شده است.‌

کد خبر 5483512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha