۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶

معاون استاندار اردبیل عنوان کرد؛

تحکیم پایه‌های اقتصاد اردبیل با ورود دانشجویان به عرصه دانش بنیان

تحکیم پایه‌های اقتصاد اردبیل با ورود دانشجویان به عرصه دانش بنیان

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود دانشجویان با ورود به عرصه دانش بنیان، استان را از مشکلات نجات دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر شنبه در آئین افتتاحیه برنامه جامع اشتغالزایی و کارآفرینی دانش بنیان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: افراد خلاق و ایده‌پرداز با پیگیری رویکرد دانش‌بنیان، هر نقطه‌ای از محیط اطراف را معدن طلا می‌بینند و با تمرکز و تلاش به کشف و رشد و ارزش و بالندگی می‌رسانند.

قاسمیان افزود: رونق دارایی‌های مادی جامعه و ایجاد ارزش‌افزوده زیاد، عمیقاً" با رونق دانایی و آگاهی هر یک از افراد جامعه ارتباط مستقیم دارد و وجود و وفور این همه سرمایه‌های راکد، بیکاری، اشتغال کاذب و دلالی، هشداری برای متولیان امور فرهنگی و آموزشی است.

قاسمیان با ذکر این نکته که دانشجویانِ ایده‌پرداز با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی، شخصیت نجات‌بخشی دارند، افزود: شما اول خودتان را از بی‌تکلیفی و بی‌کاری نجات می‌دهید و سپس سرمایه‌های سرگردان و دیگران را. و در این مسیر محیط زیست استان نیز از صنایع آلاینده نسل اول نجات پیدا می‌کند و در مسیر دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

معاون استاندار اردبیل در نهایت با یادآوری شعار سال افزود: ما برای تحقق شعار سال و رفع ذغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، موظف به استقبال و حمایت از رویکردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف هستیم و اولویت همین تکلیف را نیز بر تمامی دستگاه‌های اجرایی الزام کرده‌ایم.

کد خبر 5483913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha