۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۲۶

سرپرست هلال احمر گلستان:

انبارهای خالی هلال احمر گلستان تا پایان اردیبهشت شارژ می شود

انبارهای خالی هلال احمر گلستان تا پایان اردیبهشت شارژ می شود

گرگان- سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: انبارها، تجهیزات و پایگاه‌های امداد نجات گلستان هم خالی و مستهلک شده و تا پایان اردیبهشت ماه مقرر شد تا انبارها شارژ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان اداری و درمانی هلال احمر واقع در میدان ولیعصر گرگان چندین سال به صورت نیمه کاره رها شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین اعتبار از طریق سازمان آن را انجام دهیم در غیر این صورت با حمایت سرمایه گذاران این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: بهره برداری از این پروژه، منبع درآمد خوب برای هلال احمر خواهد بود و اشتغال زیادی هم ایجاد خواهد کرد.

به گفته غریب آبادی پراکندگی ساختمان‌های هلال احمر گلستان ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان برای این سازمان هزینه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان در خصوص اردوگاه جنگل دلند هم گفت: در این منطقه زیرساخت‌های گردشگری فاز به فاز عملیاتی شده و سالن آمفی تئاتر، سالن غذاخوری، استخر و غیره در آن اجرا خواهد شد.

وی گفت: انبارها، تجهیزات و پایگاه‌های امداد نجات گلستان هم خالی، مستهلک و مصرف شده و تا پایان اردیبهشت ماه مقرر شد تا انبارها شارژ شود.

غریب آبادی بیان کرد: در هفته هلال احمر که از ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود ۴۰۰ برنامه شهرستانی و استانی شامل رژه خودرویی، نمایشگاه دستاوردهای هلال احمر، فراخوان اهدای خون، ویزیت رایگان و ویژه و غیره برگزار می‌شود.

کد خبر 5484270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha