۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶

فرمانده سپاه خلخال خبر داد؛

آمادگی ۲۰ گروه جهادی شهرستان خلخال برای رزمایش جهادگران فاطمی

آمادگی ۲۰ گروه جهادی شهرستان خلخال برای رزمایش جهادگران فاطمی

خلخال- فرمانده سپاه خلخال گفت: ۲۰ گروه جهادی از شهرستان خلخال آماده رزمایش جهادگران فاطمی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد نوروزی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز هفته بسیج سازندگی و همایش جهادگران فاطمی در خلخال، اظهار کرد: حضور چهره به چهره بسیجیان در قالب تیم‌های محرومیت زدایی با مردم در روستاها محروم و مناطق کم برخوردار شهرها از یکی از شاخصه‌های اصلی جهادگران فاطمی است که ۳۰ گروه جهادی در شهرستان خلخال آماده رزمایش جهادگران فاطمی هستند.

وی افزود: ۵ عرصه مهم برای این رزمایش در شهرستان خلخال تعریف شده که فعالیت در عرصه‌های عمرانی و محرومیت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و تبلیغی، اقتصادی مقاومتی، خدمات رسانی و کمک‌های مومنانه از جمله بسترهای فعالیت بسیجیان در این رزمایش جهادگران فاطمی است.

فرمانده سپاه خلخال با اشاره به این که بسیج در کنار مردم آماده خدمت رسانی بوده، گفت: رسیدگی به مناطق محروم جز وظایف بسیج و قدمی در ادامه نوع دوستی است و همچنان در کنار این رزمایش کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.

نوروزی با بیان اینکه از ۱۷ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت به مدت ده روز در تمامی عرصه‌ها فعالیت‌های محرومیت زدایی انجام خواهد شد، گفت: بیش از ۵۰ برنامه محوری نیز در هفته بسیج سازندگی در شهرستان خلخال اجرا خواهد شد.

کد خبر 5484633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha