۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

معاون وزیر میراث فرهنگی:

مشکل صنایع دستی در برندسازی و فروش است/ گسترش بومگردی‌ها

مشکل صنایع دستی در برندسازی و فروش است/ گسترش بومگردی‌ها

بیرجند-معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در حوزه تولید صنایع دستی مشکلی نداریم، گفت: خلأ و ایراد کار در برندسازی و فروش است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی از منظر گردشگری کویرهای رویایی دارد.

معاون امور مجلس و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کاروانسراها و مساجد بسیار قدیمی خراسان جنوبی نیز یک جاذبه دیگر است، گفت: روستای جهانی خراشاد در حوزه صنایع دستی بسیار بی همتا است که باید بیشتر معرفی شود.

واحدی گفت: دولت جدید گام‌های ویژه‌ای را در حوزه زیرساخت‌های گردشگری استان‌ها برداشته است و آمادگی داریم در این زمینه وام‌هایی را به سرمایه گذاران از محل صندوق توسعه ملی بدهیم.

وی ادامه داد: در زمینه صنایع دستی ما در بخش تولید مشکلی نداریم بلکه خلأ و ایراد ما در برند سازی و فروش است که برای حل آن دو راهکار ثبت برند و ایجاد نمایشگاه‌های فصلی و سالیانه را دنبال کردیم.

معاون امور مجلس و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با کاهش آمار کرونا استقبال مردم از اقامتگاه‌های بوم گردی و… گسترش پیدا کرد که در بسیاری از استان‌های کشور و از جمله در خراسان جنوبی بیش از حد انتظار ما بود.

واحدی افزود: از سیاست‌های وزارتخانه گسترش بوم گردی‌ها و هتل آپارتمان‌ها در استان‌های دارای جاذبه گردشگری چون خراسان جنوبی است.

کد خبر 5484662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha