۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶

جنبش جهاد اسلامی:

مجریان عملیات «العاد» پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند

مجریان عملیات «العاد» پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند

جنبش جهاد اسلامی با درخواست از ملت فلسطین برای تشدید مقاومت همه جانبه علیه رژیم اشغالگر تأکید کرد مجریان عملیات «العاد» بینی این رژیم را به خاک مالیده و ضعف سرویس امنیتی آن را آشکار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت مجریان عملیات قهرمانانه «العاد» به دست رژیم صهیونیستی، به مجریان دلاور این عملیات استثنایی که بینی رژیم اشغالگر را به خاک مالیده و سست بودن این رژیم مسخ شده و ضعف سرویس امنیتی آن را آشکار کردند، درود فرستاد.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در این خصوص گفت: دستگیری مجریان قهرمان عملیات العاد، مجاهدان ملت فلسطین را از ادامه راه جهادی خود منصرف نخواهد کرد و رژیم اشغالگر همچنان بهای اشغال سرزمین ما و جنایاتش علیه ملت فلسطین و اماکن مقدس آن را پرداخت خواهد کرد.

عزالدین افزود: عملیات "العاد" که در سالروز اشغال فلسطین انجام شد، باعث سردرگمی و بی ثباتی ارکان رژیم صهیونیستی به دست این قهرمانان شد تا مؤید این نکته باشد که حق فلسطین ضایع و فراموش نمی‌شود.

وی در ادامه به مجاهدان و دستان قدرتمند آنها، ملت سخاوتمند و با استقامت فلسطین و اعتکاف کنندگان در صحن‌های مسجد الاقصی که از حق ملت فلسطین در سرزمین تاریخی آن دفاع می‌کنند، درود فرستاد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در پایان از همه مردم قهرمان فلسطین با همه گرایش‌ها و جهت گیری ها خواست تا متحد باشند و برای تشدید مقاومت همه جانبه با هدف مهار و کنترل رژیم اشغالگر و تروریسم و خوی استکباری و مجرمانه آن تلاش کنند.

قابل ذکر است که منابع صهیونیستی صبح امروز یکشنبه مدعی شدند که مجریان عملیات العاد در اراضی اشغالی بازداشت شدند. مجریان این عملیات سه روز پیش در منطقه العاد (شرق تل آویو) ۳ شهرک نشین صهیونیست را به هلاکت رسانده و چند نفر دیگر را زخمی کرده بودند. منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری ویدئویی مدعی شدند که مجریان این عملیات در منطقه رأس العین بازداشت شده‌اند.

کد خبر 5484927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha