۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

رویاهای اسرائیل و متحدان آن در ۱۵ مه دفن خواهد شد

 رویاهای اسرائیل و متحدان آن در ۱۵ مه دفن خواهد شد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از نقش مسموم سفارتخانه های خارجی در این کشور خبر داد و گفت: در ۱۵ ماه مه جاری رویاهای اسرائیل و متحدان آن دفن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: شعار خلع سلاح مقاومت شعاری برای تقابل است نه اقدامی گره گشا. دخالت های مسموم سفارتخانه ها به حد بی سابقه ای رسیده است.

وی افزود: بدتر از آن مشروع دادن مسئولان لبنانی به دخالت های آمریکا و عربستان است.

قاووق گفت: حزب الله در مرحله آتی به شکلی مختلف برای توقف دخالت های مسموم سفارتخانه هایی که اقدامات تحریک آمیز انجام داده و فتنه افکنی می کنند، عمل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: لبنانی ها خریدنی و فروشی نیستند و زیر بار تهدید نمی روند. در ۱۵ ماه مه رویاهای اسرائیل و متحدان آن دفن خواهد شد و مرحله نوینی برای حامیان مقاومت خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان افزود: ما در مرحله آتی به دنبال ایجاد راهکار هستیم و دشمنان مقاومت در راستای طولانی کردن بحران حرکت می کنند. مسئولان لبنانی همچنان منتظر چراغ سبز آمریکا هستند. آمریکایی که کوبا، ایران و کره شمالی را مدتهاست تحریم کرده است برای لبنان دلش نمی سوزد و سعودی که ۱۵ میلیون یمنی را گرسنه نگه داشته است نباید ما انتظار داشته باشیم که دلسوز لبنان باشد.

قاووق تاکید کرد: ما نخواهیم پذیرفت که سرنوشت لبنان در دست دشمنانش باشد. در مرحله آتی با بحرانهای داخلی با شکلی مختلف برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5485649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha