۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶

همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد

مشگین شهر- فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار یوسف اختری اودلو بعدازظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: گروه‌های جهادی سنگر سازان بی سنگر هستند که امروز هم‌مثل هشت سال دفاع مقدس پای کار انقلاب در جهت رفع محرومیت هستند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی افزود: عمق استراتژیک و فعالیت و خواستگاه گروه‌های جهادی عاشورایی است و خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف، فرهنگی، عمرانی، درمانی از جمله برنامه‌های این رزمایش است.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: مساجد ریشه و کانون معنویات و گروه‌های جهادی بوده و یکی از افتخارات گروه‌های جهادی حضور روحانیون در رأس این گروه‌ها است و از مسئولان انتظار می‌رود در کنار گروه‌های جهادی قرار گرفته و از آنان حمایت و پشتیبانی کنند.

در این مراسم ایرج بیگدلو فرماندار مشگین‌شهر نیز گفت: گروه‌های جهادی ثابت کردند پروژه‌های محرومیت زدایی را با ۱۰ درصد اعتبار و در کمترین زمان ممکن و با سرعت عمل بیشتری انجام می‌دهند.

وی افزود: پروژه‌هایی هستند که با چندین برابر هزینه برآورد شده اجرا می‌شود در حالی که گروه‌های جهادی با چندین برابر کمتر از هزینه‌های برآورد شده پروژه را تکمیل و واگذار می‌کند به عبارتی با اعتبار یک پروژه به همت گروه‌های جهادی می‌توان چندین پروژه را اجرا کرد.

کد خبر 5485803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha