۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴

موسوی در تذکر شفاهی:

دولت قبل سنگی در چاه انداخته که مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند

دولت قبل سنگی در چاه انداخته که مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل سنگی را در چاه انداخته و مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند؛ دولت باید دقت مضاعف داشته باشد و از اخذ هرگونه تصمیمات عجولانه خودداری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) طی تذکر شفاهی خود گفت: این روزها متعلق به کارگران و معلمان است، ضمن عرض تبریک به این دو بال توسعه و پیشرفت از دولت انتظار داریم این دو قشر را بیش از این مورد توجه قرار دهند.

موسوی تصریح کرد: دولت قبل سنگی را در چاه انداخته و مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند. جراحی اقتصادی لازم و ضروری است، اما دولت باید دقت مضاعف داشته باشد و از اخذ تصمیمات عجولانه که منجر به گرانی و هرج و مرج می‌شود، خودداری کند.

نماینده مردم لامرد با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های، عنوان کرد: همه ما فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیدیم، ایشان دیگر باید به چه زبانی نارضایتی خود را از خودروسازان اعلام کنند؟ مافیای خودرو چه میزان قدرت دارد که کماکان از مصوبه واردات خودرو جلوگیری می‌کند؟ هر چه زودتر باید واردات خودرو آزاد شود تا تولیدکنندگان داخلی نسبت به افزایش کیفیت محصولات اقدام کنند.

کد خبر 5486584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      راه حل ارتقای صنعت خودروسازی ملی هم نیاز به جراحی داره،به جای بنگاه داری و دلالی اگه در بخش توسعه و طراحی سرمایه گذاری سنگین مثل بهترین کمپانی های جهان انجام شه هزاران برابر اون هزینه سود در سطح کشور و خارج از کشور به همراه میاره وقتی یه کمپانی برای طراحی جدید فقط یه شاسی ماشین میلیاردها دلار خرج م
    • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      درود به شرفت . نه تنها واردات خودرو بلکه واردات لوازم خانگی و ... هم باید آزاد شود تا دست مافیاها قطع شود و تولید کنندگان به جای استثمار مردم به کیفیت تولید و رقابت جهانی اهمیت بدهند .
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      می کنه دیوانه نیست منافع بلند مدت خودش رو چندین سال بیمه می کنه، واردات ماشین فقط سود عده ای محدود از همون ها با دلار 4200 ره صد ساله رو یه شبه میرن تامین می کنه و دیگر هیچ، امروز حداقل ایران خودرو در خاور میانه بی رقیب هست و خیلی راحت می تونه خیلی بهتر شه