۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۹۰۰ تن روغن در استان سمنان توزیع می‌شود

۹۰۰ تن روغن در استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با هدف تامین نیاز مردم و اصناف همچنین مایحتاج بازار توزیع ۹۰۰ تن روغن در استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش عرب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه با هدف تأمین نیاز مردم و اصناف همچنین مایحتاج بازار توزیع ۹۰۰ تن روغن در استان سمنان ابلاغ شده است، تاکید کرد: این میزان روغن به مرور در بازار و بین اصناف استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از این میزان روغن ۶۳۹ تن ویژه پخت‌وپز و ۲۵۶ تن ویژه سرخ کردن است، تاکید کرد: قیمت روغن هیچ تغییری نداشته است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه قیمت روغن همان قیمت مصوب سال گذشته است، تاکید کرد: مردم افزایش قیمت‌ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

عرب با بیان اینکه تأخیر در تولید روغن طی هفته گذشته باعث شد تا روغن در تمام طول کشور با التهابی روبرو شود اما خوشبختانه این موضوع مدیریت شد، گفت: تأمین و عرضه روغن در روزهای آینده بهتر می‌شود.

وی درباره ماکارونی نیز افزود: افزایش قیمت روی افزایش تقاضای ماکارونی در بازار استان سمنان نیز مانند دیگر نقاط کشور تأثیر داشت و شاهد کمبود در برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بودیم که این قلم اساسی مورد نیاز مردم هم در حال تأمین و توزیع است.

کد خبر 5487627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha