۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۷

همزمان با سراسر کشور؛

مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت در اردبیل برگزار شد

مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت در اردبیل برگزار شد

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت همزمان با سراسر کشور در روستای کوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضربی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت به مناسب هفته هلال احمر و صدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و همزمان با سراسر کشور در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه طی ۲ روز در روستای کوهساره بخش هیر شهرستان اردبیل برگزار شد.

وی از ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۶۹۵ نفر از اهالی روستا در این مانور خبر داد و گفت: پزشکان داوطلب، پرستار، تکنسین دارویی، مشاور مادر و کودک، مشاور بهداشت روان، مشاور تغذیه، کارشناسان توانبخشی، تیم واکنش سریع و تیم آنست در این مانور به کار گرفته شده بودند و به صورت رایگان خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف این مانور، انجام مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری بود، افزود: حضور تیم سحر در راستای نشاط کودکان و حضور کارشناسان توانبخشی جهت غربالگری دانش آموزان از لحاظ صافی پا، اختلالات حرکتی و اسکلتی از دیگر اقدامات این طرح بود.

ضربی بیان کرد: هلال احمر به عنوان مجموعه مردم نهاد توانسته صدمین سال و یک قرن از تأسیس و راه‌اندازی این مجموعه را جشن بگیرد که این افتخاری بزرگ برای ماست که طی این مدت در کنار مردم و برای مردم خدمت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران هلال احمر و جوانان فعال در این حوزه، برگزاری همایش پیاده روی دور شورابیل با هدف کمک به نشاط جامعه و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های هلال احمر و دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته هلال احمر است.

کد خبر 5487803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha