۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴

فرماندار بیله‌سوار:

آبرسانی به ۱۹۴ روستا توسط بسیج سازندگی عملیاتی می‌شود

آبرسانی به ۱۹۴ روستا توسط بسیج سازندگی عملیاتی می‌شود

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی به ۱۹۴ روستا و قشلاق این شهرستان در دستور کار است که تا پایان دولت سیزدهم عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۵۲ روستای این شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و آبفای در حال انجام است و خردادماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاها و قشلاقات منطقه خروسلو از تراز ۳۰۰ جعفرآباد آغاز شده و ۶.۵ کیلومتر از این مسیر با تأمین آب پایدار ۵۲ روستا و قشلاق، بخش قشلاق دشت اجرا می‌شود.

فرماندار بیله‌سوار گفت: با همکاری بسیج سازندگی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به ۱۹۴ روستا و قشلاق این شهرستان هم در دستور کار است و تا ۳۰ ماه تکمیل خواهد شد.

اصغری افزود: با هدف تأمین مسکن مددجویان طبق تفاهم‌نامه بسیج سازندگی استان اردبیل با کمیته امداد، مسکن محرومان بر اساس سهمیه و نیاز شهرستان ساخته می‌شود.

وی آب شرب و راه مناسب را مهمترین مطالبه مردم در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برای رفع این مشکلات اقدامات مؤثری در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

در این نشست مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل نیز اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در چهار محور محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و خدمات‌رسانی در اردبیل فعال هستند.

عباس نوظهور بیان کرد: در سال‌جاری این گروه‌های جهادی در سراسر استان در گروه‌های تخصصی عمران، بهداشت و درمان، سلامت و ورزش و… برای انجام خدمت‌رسانی راهی مناطق محروم شده‌اند.

کد خبر 5487817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha