۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خبر داد؛

آمادگی استان قزوین برای ایجاد فضای آموزشی و اجرایی درحوزه سینما

 آمادگی استان قزوین برای ایجاد فضای آموزشی و اجرایی درحوزه سینما

قزوین - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: استان قزوین برای ایجاد فضای آموزشی و اجرایی در حوزه سینما و پشتیبانی از استان‌های همجوار و همسایه در این حوزه آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر سیدرضی آقا سیدی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس انجمن سینمای جوانان ایران اظهار کرد: نگاه مجموعه مدیریتی استان قزوین ایجاد یک مدل حکمرانی منطقی است و برای رسیدن به این مهم به دنبال جذب نخبگان بومی هستیم.

وی افزود: نگاه استان در فضای توسعه‌ای یک نگاه زیست بومی است و در این مسیر از ظرفیت نخبگانی بومی استان در همه زمینه‌ها استفاده خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: به دنبال برقراری یک پایگاه تحولی و تغییری در سطح استان هستیم که برای رسیدن به آن هم افزایی باید در بالاترین سطح انجام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان از جمله نخبگان و موقعیت جغرافیایی استان آمادگی حمایت از انجمن سینمای جوانان ایران وجود دارد و تمام ظرفیت و توان استان برای حمایت از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به کار گرفته خواهد شد.

آقاسیدی اظهار داشت: ایجاد فضای شاد و هنری از مطالبات جدی استاندار در زمینه فرهنگ و هنر است و باید این مطالبات براساس یک بازه زمانی مشخص اجرایی شود.

کد خبر 5487843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha