۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲

سرپرست فرمانداری نظرآباد:

گره مشکلات فرهنگی نظرآباد باید باز شود

گره مشکلات فرهنگی نظرآباد باید باز شود

البرز - سرپرست فرمانداری نظرآباد گفت: در تلاشیم گره‌گشای مشکلات فرهنگی به ویژه در شهرستانمان بوده و حیله‌های دشمن را نافرجام گذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی عصر چهارشنبه با حضور در مسجد حضرت زین العابدین (ع) پس از اقامه نماز در نشست صمیمی مردم شهرک سیدجمال‌الدین حضور یافت و در خصوص عمده مسائل اجتماعی جوانان و موضوعات فرهنگی جامعه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی توجه به مسائل اجتماعی را بسیار حائز اهمیت برشمرده و گفت: با حضور در مساجد محلات مختلف به عنوان محور اجتماعی و گفتگو با امام جماعت و مردم عزیزمان به احصا و بررسی مسائل و مشکلات هر منطقه می‌پردازیم.

سرپرست فرمانداری نظرآباد تصریح کرد: با توجه به مشکلات و نیاز هر محله در مرحله بعدی با رؤسای ادارات مرتبط در آن محل حضور خواهیم یافت تا مسئولین پاسخگو مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: رؤسای ادارات و دستگاه‌ها نیز مکلفند پس از بررسی دقیق مشکلات موجود در هر محله، به حل آن پرداخته و گره گشایی از مشکلات مردمی را در اولویت امور قرار داده و باهمت جمعی عقب ماندگی‌ها را جبران کنند که اصلی‌ترین وظیفه هر مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت شایسته و حضور در جمع مردم است.

بغدادی پرداختن به مسئله فرهنگ را با توجه به هجمه‌های دشمن بسیار ضروری عنوان داشت و متذک: شد با اتحاد و برنامه ریزی منسجم و پرهیز از موازی کاری در تلاشیم گره‌گشای مشکلات فرهنگی به ویژه در شهرستانمان بوده و حیله‌های دشمن را نافرجام گذاریم.

کد خبر 5487928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha