۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

گلستان استانی شاخص و پیشرو در فعالیت های قرآنی است

گلستان استانی شاخص و پیشرو در فعالیت های قرآنی است

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با توجه فرهنگ های مختلف و همدلی که در این استان وجود دارد گلستان استانی پیشرو در فعالیت های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد رعیت ظهر امروز پنج شنبه در آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی رویکرد بیشتر مردم محور و تقویت تشکل‌ها و نهادهای مردمی است تا بتوانیم فعالیت ارزشمندی را برای ترویج و تبلیغ قرآن و عترت داشته باشیم.

وی ادامه داد: هفته قرآن و عترت در حوزه‌های نمایشگاهی و جشنواره‌های فرهنگی برگزار شد و علاوه بر نمایش فعالیت‌های هنری که در این حوزه وجود دارد استعدادهای برتری نیز کشف و شناسایی شدند.

رعیت افزود: جشنواره فرهنگی قرآن و عترت در بخش‌های مختلف خوشنویسی، نقاشی، نمایش، هنر، پژوهش و ارائه کتب و مقالات برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: یکی از اصلی ترین سیاست‌های دولت سیزدهم توزیع عادلانه بهره مندی از فعالیت‌های هنری است به همین دلیل در هفته قرآن و عترت علاوه بر مرکز استان تمام شهرستان‌ها نیز میزبان فعالیت‌های این رخداد فرهنگی و هنری بودند.

وی با بیان اینکه گلستان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی یک استان شاخص و برتر است، تصریح کرد: وحدت، همدلی و وفاق در فعالیت‌های قرآنی از سوی اهل سنت و تشیع سبب شده تا گلستان یک استان پیشرو در این زمینه باشد.

رعیت افزود: امیدواریم مسئولان با حمایت‌های خود توجه ویژه ای به بخش فرهنگی و قرآنی این استان داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت و قابلیت‌های هنرمندان این استان بهره لازم را ببریم.

کد خبر 5488287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha