۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۵

سرپرست بهزیستی اردبیل:

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال کودکان کار پایبند باشند

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال کودکان کار پایبند باشند

اردبیل- سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان که متولی حمایت های اجتماعی هستند به وظایف و تعهدات خود در قبال کودکان کار و خیابانی پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی بعدازظهر پنجشنبه نشست هماهنگی درون بخشی برنامه اقدام و عمل با موضوع حمایت‌های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: ۱۲ دستگاه اجرایی متولی حمایت‌های اجتماعی در بحث حمایت از کودکان کار و خیابانی فعال هستند که انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به وظایف و تعهدات خود در قبال کودکان کار و خیابانی پایبند باشند.

وی افزود: حمایت از کودکان کار و خیابانی اصلی‌ترین دغدغه سازمان و دست اندر کاران ساماندهی این کودکان و خانواده‌های آنان است که ارتباط و تعامل می‌تواند بهترین ابزار و پتانسیل برای هم افزایی باشد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: به منظور ارتقا کیفیت خدمات در تمامی طیف‌ها و امورات سازمان، لازم است حلقه‌های بین بخشی تنگ‌تر شوند تا با هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های دستگاه‌های حمایتی این شرایط تسهیل یابند.

رضایی ادامه داد: بهره‌گیری از پتانسیل بالای شهرداری‌ها و قوه قضائیه بخصوص معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از جمله ظرفیت‌های هستند که بایستی در این زمینه تأمل و هدف‌گذاری ویژه‌ای صورت پذیرد.

کد خبر 5488360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha