۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۸

معاون فرماندار تویسرکان:

توزیع مرغ گرم با قیمت نامتعارف در تویسرکان ممنوع است

توزیع مرغ گرم با قیمت نامتعارف در تویسرکان ممنوع است

همدان- معاون فرماندار تویسرکان گفت: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت نامتعارف از نرخ مصوب کمیسیون تنظیم بازار ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاسمی جمعه در حاشیه بازدید از کشتارگاه مرغ شهرستان تویسرکان بیان کرد: از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری، ذخیره سازی و حمل نقل بازدید بعمل آمد و روند انجام امور را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه تدابیر اتخاذ شده برای توزیع مرغ و رساندن آن به دست مصرف کننده باید درست وبا برنامه ریزی انجام شود، تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی مسئول، برای تأمین و توزیع مرغ گرم در این ایام تا رسیدن به دست مصرف کننده اهتمام ویژه ای داشته باشند و این روند به طور دائم در رصد مسئولین شهرستانی قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تویسرکان تصریح کرد: مجموعه‌های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع این محصول نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در اسرع وقت پیگیری نمایند.

این مسئول در ادامه گفت: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت نامتعارف از نرخ مصوب کمیسیون تنظیم بازار ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

قاسمی در پایان از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی مرغ در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5488993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha