۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لامرد؛

آزادسازی ۲۶ نفر از زندانیان غیرعمد توسط جهادگران لامردی

آزادسازی ۲۶ نفر از زندانیان غیرعمد توسط جهادگران لامردی

لامرد – مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لامرد گفت: در یکسال گذشته ۲۶ نفر از زندانیان غیرعمد از سوی جهادگران بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لامرد آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تکمیل و مرمت خانه محرومین به تعداد ۱۹۰ واحد مسکونی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع اوری و ساخته شده است

وی به احداث ۸ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی پرداخت و گفت: ساخت این واحدها به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که ۸۰۰ میلیون تومان توسط بانک مسکن، ۷۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض توسط کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت خود و مابقی هزینه‌ها توسط خیرین و گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لامرد به تأمین و تهیه جهیزیه نوعروسان پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰، ۲۵۵ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

حسن زاده ادامه داد: در اجرای کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی به آزادسازی زندانیان توسط گروه‌های جهادی در یکسال گذشته پرداخت و گفت: آزادسازی زندانیان غیرعمد مُحصِل ۲۶ نفر، به مبلغ ۳ میلیارد و۲۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان انجام شده است

سرهنگ حسن زاده اظهار کرد: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه به تعداد ۲۵ صندوق، واگذاری تسهیلات اشتغال مشاغل خرد و خانگی به تعداد ۹۰ کارگاه به مبلغ ۲ میلیارد و ششصد و میلیون تومان اعتبارات قرض الحسنه به افراد واجدین شرایط پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لامرد به امورات تخصصی توسط گروه‌های جهادی پرداخت و گفت: ارائه مشاوره خدمات کشاورزی به کشاورزان گندم، جو و کلزای آبی در سال زراعی گذشته تاکنون قریب به هفت هزار هکتار توسط مربیان نهضت جهش تولید در شهرستان لامرد انجام شده است.

وی افزود: در طرح غربالگری و واکسیناسیون دام، مشاوره و تجهیز دارو حدود ۸۰ هزار رأس دام سبک با واکسن‌های PPR، تب مالت و تب برفکی انجام شده است.

وی به بحث بهداشت و سلامت پرداخت و گفت: کارگاه بهداشت سلامت جسم و روان، ویزیت رایگان مشاورات پزشکی در نقاط محروم شهرستان، و کمک به بیماران کرونایی و خرید تجهیزات آنها انجام شده است.

سرهنگ حسن زاده به کارهای فرهنگی تربیتی انجام شده در یکسال اخیر پرداخت و گفت: کلاس‌های تقویتی، اعتقادی، اخلاقی، یادواره‌های شهدا، کلاس‌های آموزش قرآن، نقاشی وسرگرمی جهت نونهالان نیز به صورت مدون در نقاط مختلفی از شهرستان انجام شده است.

وی در پایان اظهار کرد؛ طی آئینی از آقایان جهادگر عبدالحسین حسینی، مصطفی عباسی، داود محمدی، احمد قائدی، علی پولادوش، میثم تقوی، عبدالصمدصفری، حسین رحمانی، مسلم آزاد، علی دوده، عبدالله حیدری پور، و علیرضا علیزاده تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 5489352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha