۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲

استاندار سمنان:

نظارت بر نانوایی‌های استان سمنان در حال انجام است

نظارت بر نانوایی‌های استان سمنان در حال انجام است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه نظارت بر نانوایی‌های استان سمنان در حال انجام است، گفت: هیچ‌گونه کمبود اقلام اولیه و کالاهای اساسی در استان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح شنبه در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با موضوع آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه نظارت بر خبازی‌ها طی یک برنامه‌ریزی مدون برای استان در حال انجام است، ابراز داشت: مردم به لحاظ کمبود مواد اولیه یا کالاهای اساسی نگران نباشند.

وی ضمن بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود اقلام اولیه و کالاهای اساسی در استان سمنان پذیرفتنی نیست، افزود: افزایش و تشدید نظارت‌ها در سطح بازار با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه کمبود مرغ و تخم‌مرغ در استان نباید وجود داشته باشد، ابراز داشت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان انتظار می‌رود که تلاش خود را در این حوزه به‌کارگیرند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان می‌طلبد در حوزه تنظیم بازار برای اجرای بهتر و مطلوب‌تر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پای‌کار باشند.

وی افزود: امروز تمامی مدیران باید به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باید پای‌کار باشند تا این مردمی که در همه عرصه‌ها حضور داشتند طعم خدمت صادقانه را بچشند.

کد خبر 5489410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha