۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۰۳

امروز ادعا شد؛

روایت ارتش اوکراین از تلفات نظامیان روسیه

روایت ارتش اوکراین از تلفات نظامیان روسیه

ستادکل ارتش اوکراین امروز در بیانیه ای ادعا کرد که از آغاز حمله مسکو به این کشور تا امروز، ۲۰۰ فروند هواپیمای روسیه را ساقط کرده است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ستادکل ارتش اوکراین امروز شنبه طی بیانیه‌ای ادعا کرد: از ۲۴ فوریه امسال تاکنون تعداد سربازان کشته شده روسیه در جنگ به ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است!

در بیانیه مذکور ادعا شده است: تاکنون ۲۰۰ فروند جنگنده، ۱۶۳ فروند بالگرد، ۱۲۱۸ تانک، ۲ هزار و ۹۳۴ دستگاه خودروی زرهی، ۵۵۱ عراده توپ، ۱۹۵ سامانه پرتاب موشک و ۸۸ سامانه پدافند هوایی متعلق به روسیه منهدم شده است!

بیانیه مذکور در ادامه مدعی است که ۲ هزار و ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه، ۱۳ فروند کشتی و قایق‌های تندرو سبک و ۴۱۱ فروند هواپیمای بدون سرنشین نیروهای روسیه نیز منهدم شده است!

ارتش اوکراین همچنین از سرنگونی ۹۵ موشک کروز شلیک شده توسط روسیه از ابتدای جنگ تاکنون خبر داده است.

کد خبر 5489778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیروس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      3 5
      آمار اوکراین در مورد از بین بردن تجهیزات روسی خصوصا هواپیما بسیار بسیار مضحک و خنده آور است چون روس‌ها تاکنون بیست هواپیمای آنها در جنگ شرکت نکرده است آمار تلفات روسیه حدود سی هزار نفر واقعا یه جوک بزرگ برای شادی مردم است
    • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      6 1
      اتفاقا آمار روسیاه کاملا دروغه چون تا الان هنوز نتو نستن یه کارخونه رو بگیرن بعد ادعای قدرت دوم از نظر نظامی می کنن موشک دارن میفرستن برا غیر نظامی ها از نظر نظامی روسیاه پشه ای هم نیست با این اوضاعی که اکراین براش پیش آورد . به قول خودمون روسیه دیگه کیرم هم نیست .