۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند

مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انبار کردن کالا در شرایط اقتصادی نامساعد به نفع هیچ‌کسی نیست، گفت: مردم استان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی صبح یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار و استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان در خرید و مصرف کالا مراعات کنند، ابراز داشت: از مردم استان انتظار می‌رود تا از خرید و نگهداری اجناس بیش‌ازحد مصرف معمول خودداری کنند تا توازن به بازار برگردد.

وی افزود: می‌بایست به‌صورت جدی با افرادی که قصد سیاه نمایی و القا تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تأمین مایحتاج عمومی مردم رادارند برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد.

دشمن به دنبال فرصت

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه رئیس‌جمهور از آغاز اجرای این طرح شخصاً در وسط میدان داشت، ابراز داشت: درواقع این طرح زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

مطیعی ضمن بیان اینکه با همکاری بین مسئولان و مردم می‌توان شاهد تأمین اجناس و کالاهای اساسی و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در استان باشیم، تصریح کرد: امروز باید همگان توجه داشته باشند که خواسته یا ناخواسته به بلندگو دشمن تبدیل نشوند لذا باید کوشید تا آرامش را به جامعه تزریق کنیم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد ستاد تنظیم بازار و اصناف و بازاریان استان سمنان در اجرای طرح‌های اقتصادی، افزود: اعتماد و امنیت خاطر برای مردم امری بسیار مؤثر و مهم است که تنها در سایه همین همدلی میسر می‌شود.

کمبودی در استان نیست

استاندار سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه برای کالاهای اساسی نظیر مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شکر و آرد مشکل و کمبودی وجود ندارد، ابراز داشت: در خصوص دام سبک و گوشت قرمز نیز اقدامات لازم برای تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا هاشمی بابیان اینکه اولویت کاربر تأمین آرد برای خبازی‌ها بود، تصریح کرد: با اقدامات مناسب انجام‌شده نظارت بر نانوایی‌ها در رأس امور قرار گرفت.

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان، مردم نجیب، با بصیرت و ولایتمدار، دولت را در این طرح همراهی کردند، افزود: در حوزه استان سمنان جلسات به‌صورت مستمر و روزانه برگزاری و اقدامات لازم در حال انجام است.

کد خبر 5490301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha