۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶

معاون استانداری ایلام:

یک درصد اعتبارات ادارات ایلام به حوزه دفاع مقدس اختصاص یابد

 یک درصد اعتبارات ادارات ایلام به حوزه دفاع مقدس اختصاص یابد

ایلام-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: مطابق قانون یک درصد اعتبارات جاری دستگاه های اجرایی باید برای ارزش های دفاع مقدس تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به ارزش‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس و موزه‌ها فضای خوبی را برای پیگیری این امورات فراهم کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم، تا پایان سال جاری یادمان‌های دفاع مقدس در استان تکمیل شوند.

معاون سیاسی استاندار ایلام، تجلیل از پیشکسوتان و تبیین آثار دفاع مقدس را تکلیف همه مدیران دانست و افزود: دوام و قوام انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی است که تمام هستی و داشته‌های خود را وارد میدان جهاد و شهادت کردند.

وی خواستار دقت نظر دستگاه‌های ذیربط در بحث بزرگداشت آزادسازی خرمشهر و مهران سایر مناسبت‌هایی که در تقویم دفاع مقدس وجود دارند، شد و تصریح کرد: با توجه به نگاه جدیدی که بر مدیریت اجرایی استان حاکم شده، انتظار ما از دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که شاهد برنامه ریزی نوین و نگاهی نو در همه ی حوزه‌ها باشیم.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دولت در این مقطع زمانی به این جمع بندی رسیده است که می‌بایست طرح هدفمندی یارانه برای بخشی از اقلام در کشور اجرا شود گفت: امروز نیاز جامعه اقناع سازی در خصوص اهداف و مزیت‌های اجرای طرح برای دولت و مردم است.

وی تأکید کرد: تک تک ما در شرایط فعلی وظیفه داریم در بحث آگاه سازی و پاسخ به شبهاتی که در این حوزه وجود دارد جهاد تبیین را در پیش گرفته و اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار بخشی از واکنش‌ها در جامعه را به عدم آگاهی و اطلاعات کافی مردم نسبت داد و افزود: می‌توانیم با ارائه ضرورت اجرای این طرح و تأثیراتی که در بحث اجرای عدالت و جلوگیری از فساد و قاچاق کالاهای استراتژیک نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنیم.

وی، شرایط فعلی کشور را بسیار حساس قلمداد کرد و بیان داشت: رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی به دلایل مختلف نسبت به بزرگنمایی و تخریب اعتماد و امید مردم اقدام می‌کنند که نیاز است مدیران و اقشار موثر جامعه نسبت به تبیین دستاوردهایی که این طرح می‌تواند داشته باشد، اقدام کنند.

کد خبر 5490745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha