۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۱

«لاجوردی»سکاندار هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی شد

«لاجوردی»سکاندار هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی شد

بیرجند_ با ۱۵ رأی اعضای مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی، حسین لاجوردی برای مدت چهار سال سکاندار این هیأت ورزشی در استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعداز ظهر امروز یکشنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی که به ریاست، اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور و با حضور ۲۱ عضو از ۲۷ عضو این مجمع برگزار شد، ابتدا سید حسین اصغری و حسین لاجوردی کاندیداهای تصدی ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان برنامه‌های خود را برای تصدی این مسئولیت بیان کردند.

در ادامه این جلسه اعضای مجمع به دو کاندید مورد نظر رأی دادند و در نهایت سید حسین اصغری شش و حسین لاجوردی ۱۵ رأی از ۲۱ رأی افراد حاضر در مجمع را کسب کردند و حسین لاجوردی که خود از ورزشکاران این هیأت ورزشی است و در گذشته ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان بیرجند را برعهده داشته است، برای مدت چهار سال به عنوان سکاندار این هیأت انتخاب شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع زهرا زحمتکش به عنوان نایب رئیس، سید محمد امینی خزانه دار، علی علائیان کارشناس خبره، الهام پدید و فرزاد یخچالی عضو هیأت رئیسه و منصوره رضایی به عنوان بازرس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی انتخاب شدند.

کد خبر 5490835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha