۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۴۱

استاندار تهران:

هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست

هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست

تهران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست، گفت: هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری شامگاه یکشنبه در نشست ساماندهی آرد نان استان تهران اظهار داشت: در ابتدای اجرای یک طرح مهم و اساسی در حوزه اقتصاد کشور هستیم و با در نظر گرفتن همه جوانب، شرایط حساسیت‌ها و دقت در حوزه اجرا، اگر بتوانیم این طرح را به سامان برسانیم، یک اتفاق بزرگ در حوزه اقتصادی و معیشتی و رفاه مردم رخ می‌دهد.

منصوری افزود: خوشبختانه تاکنون اجرای طرح، پیشرفت خوبی داشته است؛ امیدواریم در مسیر اجرا نیز کارها با کیفیت و دقت لازم پیش رود.

استاندار تهران گفت: مسائل مربوط به شکر، ماکارانی و روغن حل شده است اگر جزئیاتی باقی مانده را باید در اسرع وقت حل می‌کنیم. آرد و نان حساسیت بالایی دارد و حساسیت این دو کالا با دیگر اقلام قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه آرد و نان حساسیت بالایی دارد و حساسیت این دو کالا با دیگر اقلام قابل مقایسه نیست، عنوان داشت: هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست و نباید صورت بگیرد.

منصوری اظهار داشت: مسئولان امر باید کاملاً به بازار آرد و نان مسلط باشند و در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و رئیس جمهور صریحاً اعلام کردند، افزایش قیمت نان نداریم و دولت هم مصمم به رعایت این نکته است، لذا کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست.

کد خبر 5490982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ايراني IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 1
      دروغ ميگه قيمت رو بردن بالا.
    • @mahmuod IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      سلام یکی از راهها این که سهمیه آردنانوا بیشتر شود وساعت کار پخت اضافه گردد دوم یک مبلغ به عنوان کمک به گار گر داده شود تا با دلگرمی کار کند چون نانوا ازفروش بیشتر سود خودش را می برد