۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۰

عضو ارشد «حماس»:

هرگونه تعرض به مقدسات فلسطینیان پاسخی ویرانگر به دنبال خواهد داشت

هرگونه تعرض به مقدسات فلسطینیان پاسخی ویرانگر به دنبال خواهد داشت

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی اظهار داشت: هرگونه تعرض به مقدسات فلسطینیان پاسخی ویرانگر به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و مقدسات آنها مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: هرگونه تعرض علیه ملت فلسطین و مقدسات آن، پاسخی قاطع و ویرانگر را از سوی مقاومت در پی خواهد داشت. این شخصیت فلسطینی در ادامه اظهاراتش در این زمینه افزود: فلسطینیان در سایه پیروزی‌هایی که مقاومت بدست آورده، بیش از هر زمان دیگری به بازگشت نزدیک شده‌اند.

اسماعیل رضوان همچنین عنوان کرد: مقاومت بهترین گزینه برای مقابله با دشمن اشغالگر و طرح‌های آن است. روز گذشته زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز فاجعه اشغال فلسطین موسوم به روز «نکبت» اعلام کرد: ما می‌توانیم رژیم صهیونیستی را تهدید کنیم و تلفاتی را در تمام سرزمین فلسطین به این رژیم وارد کنیم.

وی در جریان سخنرانی خود در کنفرانس اتحادیه اقلیت‌ها و نهادهای فلسطینی در خارج که در دمشق پایتخت سوریه در حال برگزاری است، افزود: پس از گذشت ۷۴ سال از اشغالگری اسرائیل ما نیرومندتر شده ایم و باور ما به حق راسخ‌تر از گذشته است، ما به این یقین رسیده ایم که پروژه رژیم صهیونیستی باید متلاشی شود و برای همیشه منطقه ما را ترک کند.

وی ادامه داد: پروژه صهیونیستی مبتنی بر قتل و کشتار است، این پروژه راهزنان جهان است و ملت ما هرگز تسلیم این قاتلان و راهزنان نخواهند شد.

کد خبر 5491026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha