۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱

استاندار سمنان:

نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار استان سمنان ادامه دارد

نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار استان سمنان ادامه دارد

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه کالاهای اساسی به‌وفور در بازار استان وجود دارد، گفت: نظارت با محوریت اقدامات ایجابی در بازار ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی غروب چهارشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان به میزبانی سالن جلسات کوثر سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر به‌وفور و مقدار کافی کالاهای اساسی در بازار استان موجود است، ابراز داشت: خوشبختانه با اقدامات مؤثر ستاد تنظیم بازار استان سمنان کمبودی به این لحاظ مشاهده نشده است.

وی بابیان اینکه نظارت‌ها با محوریت اقدامات ایجابی در استان سمنان همچنان ادامه دارد، افزود: در تأمین کالاهای اساسی و نظارت‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که با نظارت‌های ویژه توسط بازرسان این موارد پیگیری و برای رفع آن اقدام فوری می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون شاهد ثبات و آرامش در بازار هستیم و التهابات رفع شدند، ابراز داشت: ستاد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌ها به‌صورت متناظر استانی در حال برگزاری است و موارد لازم رصد و بررسی می‌شود.

هاشمی بابیان اینکه تأمین دام سبک در استان با پیگیری و بررسی موارد کشتار انجام‌گرفته و گوشت قرمز به میزان کافی در بازار موجود است، تصریح کرد: در گوشت قرمز با ورود به‌موقع با کمبودی مواجه نشدیم.

وی بابیان اینکه در خریدوفروش و عرضه و تقاضا مرغ منجمد و گرم نیز مشکلی در استان سمنان به چشم نمی‌خورد، افزود: در سطح استان شاهدیم که گوشت مرغ از قیمت مصوب پایین‌تر به فروش می‌رسد.

کد خبر 5493663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha