۲ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

وقوع دو حادثه رانندگی منجر به فوت در استان سمنان/۲ نفر جان باختند

وقوع دو حادثه رانندگی منجر به فوت در استان سمنان/۲ نفر جان باختند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو حادثه رانندگی فوتی در محور ایوانکی-آبسرد و شاهرود- گرگان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: واژگونی پیکان وانت ۱۷:۵۹ روز گذشته کیلومتر ۱۰ محور ایوانکی به آبسرد به پایگاه هلال احمر ایوانکی گزارش و نیروها بلافاصله به محل حاثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این عملیات ساعت ۱۹ همان روز به اتمام رسید، افزود: این حادثه منجر به مصدومیت پنج نفر شده است و متأسفانه یک نفر نیز در صحنه جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد پراید با پیکان وانت کیلومتر ۲۰ محور شاهرود به گرگان ساعت ۲۲:۱۶ شب گذشته حادثه تلخ دیگری را رقم زد، ابراز داشت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر نیز در صحنه جان باخت.

محمد خانی تاکید کرد: اندکی هوشیاری و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند لذا از رانندگان درخواست داریم قوانین راهنمایی رانندگی را به دقت انجام هن تا خاطره سفر برای خود و خانوادشان دلنشین شود.

کد خبر 5496778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha