۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷

فرمانده انتظامی هرمزگان:

یک تن مواد مخدر و ۱۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

یک تن مواد مخدر و ۱۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر و ۱۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان در مدت یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران انتظامی هرمزگان در هفته گذشته با اجرای طرح های عملیاتی مقابله با قاچاقچیان، موفق به کشف یک تن و ۲۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین و سه دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر شدند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه صورت گرفته در مدت یاد شده، ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر، ۳۵ خرده فروش و توزیع کننده مواد و ۲۳۹ معتاد متجاهر و بلامکان شناسایی و دستگیر و ۳ باب منزل که به محل توزیع مواد تبدیل شده بود، پلمپ شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در همین مدت با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه های سطح استان، ۶۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف و ۱۵۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

جعفری ارزش سوخت های قاچاق کشف شده را ۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در همین راستا ۷۲ متهم دستگیر و ۸۳ فقره پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 5497641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha