۳ خرداد ۱۴۰۱، ۷:۴۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شاهرود تقدیر شدند

برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شاهرود تقدیر شدند

شاهرود- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: در مراسمی با حضور مسئولان برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شاهرود در بخش‌های مختلف تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهریان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره آموزش و پرورش بسطام و پس از مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب در این شهر، بیان کرد: طی مراسمی ۹۰ برگزیده بخش‌های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان شاهرود تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه بیش از شش هزار نفر در این شهرستان، در جشنواره کتابخوانی رضوی حضور داشتند، ابراز کرد: پویش کتابخوانی، تولید آثار هنری با موضوع کتاب، مسابقات چهار گزینه‌ای، مسابقات داستانک و… از جمله بخش‌های این جشنواره بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه شاهرود همچنین در بین برگزیدگان کشوری جشنواره نیز یک نماینده دارد، ابراز کرد: در سراسر استان بیش از ۳۲ هزار نفر در این رویداد مهم در حوزه کتابخوانی شرکت کردند و امیدواریم که در دوره بعدی نیز شاهد حضور بیشتر جوانان به همراه خانواده‌هایشان باشیم.

طاهریان در ادامه گره گشایی مشکلات حوزه‌های مختلف کتاب و کتاب خوانی خواستار شد و ابراز کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی و خدماتی در کنار خیران در این حوزه نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نیازمند ترویج بیشتر فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان هستیم، گفت: واریز به موقع نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی هر شهر می‌تواند امکان ارائه بهتر را به کتابخانه های عمومی استان بدهد.

کد خبر 5497688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha