۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰

استاندار فارس:

سوم خرداد روز تبدیل خونین شهر به خرمشهر است

سوم خرداد روز تبدیل خونین شهر به خرمشهر است

شیراز- استاندار فارس گفت: سوم خرداد روز تبدیل مجدد خونین شهر به خرمشهر با وحدت ارتش، سپاه و بسیج تحت فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد هادی ایمانیه در رژه مشترک نیروهای مسلح استان فارس که به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، گفت: رحمت خدا بر پیر فرزانه‌ای که نعمت پر عظمت انقلاب اسلامی را در این سرزمین مقدس بنا نهاد و در ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲ فرمود آینده کشور را متولدین امروز رقم خواهند زد.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه پیش بینی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به منصه ظهور نشست، اظهار کرد: بعد از چندین سال جوانان فرماندهی دفاع مقدس را بر عهده گرفتند.

نماینده عالی دولت در فارس سوم خرداد را روز تبدیل مجدد خونین شهر به خرمشهر اعلام کرد و بیان داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر حاصل وحدت، یگانگی و اخلاص در ارتش، سپاه و بسیج تحت بیرق فرماندهی انسانی رخ داد که نعمت وجودش را خداوند به ما داد.

ایمانیه سخنان معمار کبیر انقلاب را در ارتباط با سوم خرداد ماه مورد اشاره قرار داد و گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه ارزش‌های الهی است و خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ بنابراین دست بزرگ الهی و یدالله فوق ایدیهم متجلی شد.

نماینده عالی دولت در فارس در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه هماهنگی بین ارتش، سپاه و بسیج در صحنه پیکار پشت دشمن و سپاهیان کفر را شکست، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور ما مظلومانه و با کمترین امکانات در جنگ تحمیلی مقابل دشمنان به دفاع مقدس پرداختند بنابراین تجهیزاتی که اکنون پشت دشمنان را به لرزه در می‌آورد، در زمان دفاع مقدس نبود.

استاندار فارس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خودشان تاکید می‌کنند که ابهت شرق و غرب در جنگ تحمیلی شکسته شد و باید هوشیار بود که پیروزی‌های عظیم ما را از یاد خداوند که نصر و فتح از او بود، غافل نکند چراکه این ما نبودیم که خرمشهر را فتح کردیم بلکه دست خداوند و عنایات حضرت ولی عصر (عج) بود.

ایمانیه سوره مبارکه «فتح» را مورد اشاره قرار داد و گفت: بشریت در معرض گناه و اشتباه است؛ بنابراین باید با توبه به سمت خداوند متعال بازگشت کند.

کد خبر 5498577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha