۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

استاندار فارس:

حمایت از نخبگان جوان بزرگترین اقدام خیران است

حمایت از نخبگان جوان بزرگترین اقدام خیران است

شیراز- استاندار فارس گفت: حمایت از جوانان می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی افراد را فراهم کرده و این کار مهم‌ترین اقداماتی است که خیران می‌توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خیران دانشگاه‌های سراسر کشور بیان کرد: استان فارس از جمله استان‌های در کشور است که دارای خیران متعددی است که در عرصه سلامت برتری خود را در کشور نشان دادند و این خیرین و واقفان در همه امور نقش خود را نشان دادند.

ایمانیه در ادامه با اشاره به اینکه مجامع مختلف خیرین در فارس اینجا شده است یادآور شد: ایجاد مجمع خیرین تأمین سلامت و … در استان مبین این موضوع است که خیران جایگاه ویژه ای در جامعه و فعالیت‌های خیریه دارند.

استاندار فارس با اشاره به موانع و بوروکراسی‌های اداری بر سر راه خیرین افزود: رفع این موانع و تبلیغ کار خیر نیز از دیگر دستاوردهای بنیاد حامیان علوم و فناوری است و مدیریت استان فارس نیز در کنار شما خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مورد حمایت قرار گرفتن افراد می‌تواند زمینه بروز استعداد را در افراد توانمند فراهم کند عنوان کرد: مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس نیز در کنار این کار قرار خواهد گرفت و از فعالیت‌ها و خدمات بنیاد در استان حمایت می‌شود و صددرصد در کنار شما خواهیم بود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس بیان کرد: یکی از بهترین اقداماتی که در کشور می‌توان انجام داد حمایت از جوانان بااستعداد هستند که ممکن است به دلایل متعدد دچار ناامیدی شوند و بازگرداندن اینها به محیط پرنشاط و پرامید بزرگترین رسالت ما است.

کد خبر 5499331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha