۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹

رئیس اتاق اصناف استان سمنان:

استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه‌ها مواجه است

استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه‌ها مواجه است

سمنان- رئیس اتاق اصناف سمنان با بیان اینکه جلسات پیرامون تشریح طرح مردمی سازی یارانه‌ها مستمر برگزار می‌شود، گفت: استان با کمترین تنش دراین طرح مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صیادجو ظهر شنبه در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه‌ها مواجه است، ابراز داشت: این مهم را مدیون مسئولان استان با هدایتگری استاندار سمنان هستیم که به صورت مستمر و میدانی در بحث ستاد تنظیم بازار پای کار حضور دارند.

وی ضمن بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته هم اکنون نیز نرخ تورم استان از معدل کشوری پایین‌تر است، افزود: قطعاً بازار استان رصد و با هر گونه مصادیق گرانفروشی و احتکار برخوردهای لازم صورت می‌گیرد که با این اتفاق خوب مواجه هستیم.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان با بیان اینکه بازار استان در روستاها و شهرها نیز رصد و سرکشی می‌شود، ابراز داشت: مسئولان از جمله استاندار سمنان با سعه صدر پاسخگوی مردم در راستای اقناع سازی پیرامون اهداف و سیاست‌های اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بودند که امری بسیار ارزشمند است.

صیادجو در ادامه تصریح کرد: در راستای تبیین و تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موثرین، نخبگان، ذی نفوذان و مردم، اقدامات مطلوبی صورت گرفته و جلسات به صورت مستمر و منظم در حال برگزاری است.

وی افزود: می‌طلبد تا دستاوردهای حاصل شده توسط ستاد تنظیم بازار استان در راستای اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به اطلاع همگان رسانده شود.

کد خبر 5501018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha