۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹

استاندار سمنان:

بخش‌های مراقبت ویژه استان سمنان از بیماران کرونایی خالی شد

بخش‌های مراقبت ویژه استان سمنان از بیماران کرونایی خالی شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استان وضعیت خوبی در حوزه بیماری کرونا دارد، گفت: بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان از بیماران کرونایی خالی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بخش‌های مراقبت ویژه استان سمنان از بیماران کرونایی خالی شده است، ابراز داشت: این موضوع نشان می‌دهد که مراجعه مبتلایان کرونایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان با کاهش چشمگیری روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه مبتلایان به کرونا بالغ بر ۴۲ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است، افزود: در بحث بیماران بستری نیز با کاهش حدود ۳۰ درصدی مواجه هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه وضعیت استان از نظر بیماری کرونا حالت مطلوب و خوبی ارزیابی می‌شود، ابراز داشت: هم اکنون چهار شهرستان شامل سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت رنگ بندی آبی کرونایی و سایر شهرستان‌ها زرد هستند.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر فوتی‌های کرونایی استان به صفر رسیده است، در ادامه تصریح کرد: ۱۰۰ درصد بیماران بستری نیز بهبود یافته و ترخیص می‌شوند اما این به معنای پایان کرونا نیست و باید در برگزاری مراسم و برنامه‌ها از عادی انگاری و ساده انگاری پرهیز کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد تا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار داشته باشد تا به یاری خدا در آینده شاهد ریشه کَنی این بیماری منحوس را شاهد باشیم.

کد خبر 5501114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha