۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبرداد؛

صدور بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان در کرمانشاه

صدور بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان در استان کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۷۳۹ فقره بوده و ۱۰۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی و صدور حکم شده است.

وی افزود: پس از شناسایی قاچاقچیان و ورود پرونده قاچاق به تعزیرات طبق مفاد احکام اجرایی حکومتی با متخلفان برخورد شده و در بخش‌های کالا و خدمات بیش از ۵۳۶ میلیارد ریال جریمه اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه و شعب مبارزه با قاچاق کالا با تعزیرات حکومتی همکاری لازم و کافی را داشته و زمان رسیدگی به پرونده‌ها کاهش داشته است.

شاهی گفت: برای متخلفان و قاچاقچیان کالا و ارز در ۴۶۵ پرونده جریمه جزای نقدی به مبلغ ۴۳۷ میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۱۳۷ ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات مناسب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه برای مبارزه با قاچاق دارو، بیان کرد: ۶۱ پرونده قاچاق بهداشت دارو و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته و ۴۹۷ میلیون و ۱۰۰ هزار جریمه اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در مجموع برای پرونده‌های قاچاق در استان کرمانشاه ۹۷۴ میلیارد و ۵۰۱ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۱۷۴ ریال جریمه صادر شده است.

شاهی تاکید کرد: در بحث نظارت و کنترل بازار با توجه به شرایط موجود تعزیرات حکومتی ۲ گشت سیار در کنار دیگر دستگاه‌های نظارتی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در استان کرمانشاه فعال است.

وی گفت: نظارت بر بازارچه‌های مرزی، تشدید کنترل بر ورود و صدور کالا و وجود شعب گلوگاهی استان کرمانشاه از اقدامات مناسب برای مبارزه با قاچاق بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی جهت گزارش تخلفات آماده پاسخگویی به همشهریان است.

کد خبر 5502159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha