۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۴

افتتاح پایگاه بسیج شهید تورجی زاده در اصفهان

افتتاح پایگاه بسیج شهید تورجی زاده در اصفهان

اصفهان- همزمان با ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر در مراسمی رسمی پایگاه بسیج شهید تورجی زاده در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر در مراسمی رسمی پایگاه بسیج شهید تورجی زاده اصفهان افتتاح شد.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه نهم خرداد ماه با حضور مدیر عامل شرکت نفت سپاهان، خانواده شهید والامقام تورجی زاده و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی استان اصفهان در محل پالایشگاه این شرکت برگزار شد، با هدف گرامیداشت یاد شهدای والامقام و گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی پایگاه بسیج شهید تورجی زاده به طور رسمی افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در جمع خبرنگار ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: پس از چهل سال انقلاب خوشبختانه در مسیر تولید و صادرات با وجود تحریم‌ها توانستیم سربلند باشیم و جوابگوی نیاز کشور باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ استان کشور را پوشش دادیم که علاوه بر آن در زمان پسا تحریم از عهده توسعه صادرات برآمدیم و به کشورهای اروپایی و آسیایی و … صادرات انجام می‌شود.

محمد امیر نیکو همت با بیان اینکه شرکت سپاهان نفت اصفهان تحت استانداردهای بین‌المللی قرار دارد، گفت: از میزان ۷۲۰ هزار تن تولید مازاد آن صادر می‌شود.

اقدامات دوستدار محیط‌زیست

وی در خصوص اقدامات لازم در راستای کاهش آلودگی هوا و تأثیر این پالایشگاه، گفت: پالایش اکنون دوستدار محیط‌زیست شده پروژه‌های زیست محیطی بسیاری در دستور کار قرار گرفته است و تمام اصول محیط زیست و استانداردهای لازم رعایت می‌شود.

نیکوهمت خاطر نشان کرد: چندین سال پیاپی این شرکت عنوان صنعت سبز را دریافت کرده و به صورت آنلاین اطلاعات این شرکت در قسمت‌های فرآوری و.. به محیط زیست مخابره می‌شود.

وی آلودگی هوا را مربوط به عدم به روز رسانی و تعمیرات دستگاه‌های صنعتی و وسایل نقلیه دانست و افزود: کیفیت روغن موتورها ارتقا پیدا کرده اما باید تنظیم موتور خودروها به درستی انجام شود.

نیکو همت همچنین به کاشت ۳۳ هزار اصله درخت در راستای مسئولیت اجتماعی اشاره کرد که این امر برای بهبود آلودگی هوا انجام می‌شود.

کد خبر 5503325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha