۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲

عسکری مطرح کرد؛

تامین نیاز کشور به صافی دیالیز توسط هلال احمر

تامین نیاز کشور به صافی دیالیز توسط هلال احمر

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: تولید انواع صافی دیالیز به تعداد ۱۵۳ هزار عدد در این بازه صورت گرفته و تلاش می‌شود تا در حوزه تولید صافی دیالیز نیاز کشور را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری، با اشاره به اهم تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از ۲۱ فروردین تا بیستم اردیبهشت، اظهار داشت: سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در ماه‌های اخیر با تمام توان و ظرفیت در مسیر تولید و تأمین نیازهای کشور گام برداشته و هر چه در توان داشته در این مسیر به کار برده است.

وی افزود: در همین راستا انواع سرنگ شامل ۵ میل با سر سوزن G22، سرنگ ۲ میل با سر سوزن G23، سرنگ ۱۰ میل با سرسوزن G21، سرنگ ۵ میل سه تکه با سرسوزن G22، سرنگ ۲ میل سه تکه با سرسوزن G23 مجموعاً به تعداد ۱۸ میلیون و ۸۹۲ هزار عدد در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: تولید انواع صافی دیالیز F6، F7، F8، F60، F70 به تعداد ۱۵۳ هزار عدد نیز در این بازه صورت گرفته و تلاش می‌شود تا در حوزه تولید صافی دیالیز به کمک وزارت بهداشت آمده و نیاز کشور را برطرف کنیم.

وی با اشاره به سایر تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ادامه داد: فیستولای وریدی به تعداد ۱۷ هزار عدد، فیستولای شریانی به تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ عدد، ست دیالیز به تعداد ۸۰ هزار جفت، کنستانتره پودری بی کربنات به تعداد ۱۴۴ هزار عدد نیز از تاریخ بیست و یکم فروردین تا بیستم اردیبهشت ماه تولید شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تولید فلاکن به تعداد ۱۳۴ هزار عدد و تولید محلول دیالیز ۵ لیتری به تعداد ۳۵ هزار و ۶۰۰ گالن نیز در این بازه زمانی صورت گرفته که این تولیدات نقش بسزایی در تأمین نیاز بیماران داشته است.

کد خبر 5503558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha