۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸

نقش پرونده ویلموتس در امضا نشدن صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال!

نقش پرونده ویلموتس در امضا نشدن صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مشکلات قضایی و پرونده مارک ویلموتس به عنوان دو عامل اصلی رسیدگی نشدن به صورت های مالی این فدراسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد افشاریان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان جلسه مجمع این فدراسیون که امروز برگزار شد، گفت: جلسه در جو آرام و با صلابت و بدون حاشیه برگزار شد. همه اعضا، حرف‌هایشان را زدند. از همکارانم در هیات رئیسه توقع دارم بدون هیچ رفتار نامتعارف به فوتبال کشور در سال جام جهانی کمک کنیم و ما برای مسائل اولیه به چالش نرویم. هیچ راهی جز این نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه هیات رئیسه با عزل مهرداد سراجی از رسمیت افتاده است، تاکید کرد مجمع، اختیاراتی به ماجدی (سرپرست فدراسیون فوتبال) داده است. ان شاءالله که فوتبال را به جلو ببریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره دلیل امضا نشدن صورت‌های مالی قبلی این فدراسیون تصریح کرد: موضوع این است که هیات رئیسه وقت باید صورت‌های مالی را امضا کنند. با توجه به اینکه مشکلات قضایی و پرونده ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال) هم هست، فعلاً نمی‌توانند امضا کنند. در اولین مجمع بعد از انتخابات برای صورت‌های مالی اقدام می‌شود.

وی در خصوص اعتراض‌هایی که به حضور موعود بنیادی فر در جلسه مجمع به عنوان نماینده داوران شده است، اظهار کرد: بنیادی فر در مجامع قبلی هم حضور داشت و در این مجمع هم بود. طبق اساسنامه از قبل برایشان دعوتنامه رفته بود.

کد خبر 5503932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha