۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

برنامه های دهه کرامت باید ترویج دهنده فضائل امام هشتم (ع) باشد

برنامه های دهه کرامت باید ترویج دهنده فضائل امام هشتم (ع) باشد

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه‌های دهه کرامت باید شخصیت، مکتب، فضائل و احادیث امام رضا (ع) به درستی در جامعه ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در برنامه‌های این دهه باید شخصیت، مکتب، فضائل و احادیث امام رضا (ع) به درستی در جامعه ترویج داده شود، اظهار کرد: گفتمان کرامت باید به خوبی در جامعه نهادینه گردد.

وی با بیان اینکه جنبه‌های معرفتی برنامه‌های دهه کرامت باید به شکل نیاز عارفانه در جامعه به ویژه نسل جوان بیان شود، عنوان کرد: کرامت اخلاقی در این برنامه‌های دهه کرامت باید به خوبی دیده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ابعاد کرامت گسترده است، تصریح کرد: از فرصت دهه کرامت باید برای معرفی ابعاد مختلف کرامت استفاده گردد.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با تاکید بر اینکه کرامت بدون ایمان بی معناست، افزود: افرادی در بخش‌های مختلف جامعه موفق خواهند بود که در حال خدمت گذاری به جامعه باشند.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته به امام رضا (ع) هتک حرمت شده است، ادامه داد: مردم به خوبی طی چند روز اخیر اعلام انزجار خود را از این هتک حرمت اعلام کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری علاقه مردم به اهل بیت (ع) را سرمایه بزرگ دانست و گفت: برنامه‌های دهه کرامت باید با همکاری و همراهی برگزار و مستندسازی لازم انجام شود.

حجت الاسلام نکونام به حضور خدام حرم رضوی در دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های این دهه نباید تشریفاتی باشد بلکه باید در این برنامه‌ها فرهنگ کرامت را ترویج داد.

کد خبر 5504020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha