تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

شبکه المنار امروز سه‌شنبه از تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای مشترک با لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المنار لبنان امروز سه‌شنبه با انتشار تصاویر و ویدئو کلیپ‌هایی از تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان خبر داد.

بنابراین گزارش، یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی شامل دو تانک مرکاوا و ۱۷ نظامی صبح امروز به منطقه خله المحافر در جنوب شهرک العدیسه تجاوز کرده و عملیات شناسایی خود را در این منطقه به انجام رساندند.

بنابر اعلام خبرنگار المنار، نظامیان صهیونیست که در نزدیکی خط آبی قرار داشتند، یک ساعت پس از این تجاوز اراضی لبنان را که تحت اشغال قرار دارد، ترک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به طور رسمی درباره این تحرکات بیانیه‌ای صادر نکرده است. این در حالی است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اخیراً تاکید کرده بود نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان تا زمانی که مانور جدید رژیم صهیونیستی تحت عنوان ارابه‌های آتشین تمام شود، در منطقه به حالت آماده‌باش حضور خواهند داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ‌های زمینی علیه مقاومت لبنان و فلسطین همواره مجبور به پذیرش شکست شده است، اخیراً رزمایشی را با مشارکت ارتش قبرس در اراضی این کشور برگزار کرده که تمرکز اصلی آن بر نبرد زمینی در عمق اراضی دشمن قرار داشته است.

کد خبر 5504050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha